Promocje
  Szukaj
  Kontakt
  Zalóż konto
  Zaloguj
Waluta
 
  Katalog » Korzystanie z serwisu Moje konto     
Kategorie
Producenci
Szukaj
Wyraz(y):
Przedział cenowy:
do
Kategoria:
Wyszukiwanie zaawansowane
Informacje
Regulamin
Kontakt
Dostawa
Mapa Sklepu
Katalog produktów
Kontakt
e-mailinfo@bramyonline.pl
Tel+48 62 503 16 76
GSM+48 502 542 150
GG3184744
W godzinach: 08:00-16:00
Kto jest online
Obecnie w sklepie jest
 1 Gość
 online.
Korzystanie z serwisu


REGULAMIN



Sklep internetowy działający pod adresem www.bramyonline.pl (zwany dalej Sklepem), prowadzony jest przez PHU KULIG Rafał Kulig z siedzibą w Kaliszu (62-800) przy ul. Częstochowska 77( zwanym w dalszej części Sprzedawcą), NIP: 734-168-90-06, Regon: 251004785

i służy do dokonywania zakupów produktów z jego oferty za pośrednictwem sieci Internet.


Kontakt ze Sklepem możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej: info@bramyonline.pl, telefonicznie: 625031677, pisemnie pod adresem: 62-800 Kalisz ul. Częstochowska 77.


Regulamin niniejszy dostępny jest nieodpłatnie na stronie Sklepu www.bramyonline.pl co umożliwia zapoznanie z jego treścią przed zawarciem umowy.




§ 1

Zasady dokonywania zakupów


  1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

  2. Zamówienia przyjmowane są przez stronę www.bramyonline.pl oraz serwisy współpracujące przez całą dobę we wszystkie dni roku. Realizacja zamówień następuje wyłącznie w dni robocze. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mailem informację o jego przyjęciu. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po jego potwierdzeniu.

  3. Złożenie zamówienia za pośrednictwem Sklepu przez Internet wymaga spełnienia przez sprzęt, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:

  • System operacyjny: Windows lub Linux (z konsolą graficzną) lub Mac OS,

  • Procesor: 1 GHz,

  • RAM: 1 GB pamięci RAM,

  • Dysk twardy: 8,0 GB wolnego miejsca,

  • Karta graficzna: 256 MB pamięci obsługująca rozdzielczość 1024x768,

  • Sterowanie: klawiatura, mysz,

  • Łącze internetowe o przepustowości minimalnej: download 512 kbit/s, upload 128 kbit/s

  • Przeglądarka internetowa z obsługą Java Script: IE (min. wersja 7) lub Google Chrome (min. wersja 13) lub Mozilla Firefox (min. wersja 10).

  1. Dokonanie zakupów za pośrednictwem Sklepu wymaga:

  • posiadania aktywnego konta poczty elektronicznej,

  • złożenia zamówienia na stronie Sklepu,

  • wyboru formy płatności oraz dokonanie płatności.

  1. Aby zarejestrować konto na stronie Sklepu, należy na stronie internetowej Sklepu www.bramyonline.pl uzupełnić formularz, a przede wszystkim podać adres e-mail i określić hasło do konta.

  2. Zamówienia należy składać w języku polskim.

  3. Składając zamówienie Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu sklepu i w pełni akceptuje jego postanowienia. Zakupy w Sklepie mogą być dokonywane wyłącznie przez osoby pełnoletnie.

  4. Aby złożyć zamówienie należy :

  • wybrać towar,

  • wybrać sposób dostawy,

  • wskazać adres, na który ma zostać towar dostarczony oraz podać dane do wystawienia faktury VAT, jeśli ma być wystawiona,

  • wybrać dostępną w Sklepie formę płatności.

  1. W przypadku wprowadzenia korekt w trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantem działu obsługi klienta, Sprzedawca mailowo potwierdzi Klientowi treść zmian.

  2. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w całości lub w części, Sklep zawiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej w terminie 14 dni od dnia złożenia zamówienia. Informacja zostanie wysłana na adres e-mail wskazany przez Klienta. W takim wypadku, w razie zapłaty przez Klienta za zamówienie Sklep zwróci mu wpłacone pieniądze za niezrealizowane zamówienie lub jego część.

  3. Zamieszczone na stronach sklepu ceny są jedynie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Prezentowany katalog produktów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a ma jedynie charakter informacyjny.

  4. Ceny podawane w Sklepie są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. Cena produktu nie obejmuje kosztów dostawy, które w zależności od wybranego produktu obliczane są przez oprogramowanie Sklepu. Koszt dostawy pokrywa Klient.

  5. Sprzedawca może zapewnić odpłatny profesjonalny montaż a także serwis wszystkich oferowanych produktów. Koszt usługi montażowej i serwisowej nie jest wliczony w cenę oferowanych produktów i podlega każdorazowemu ustaleniu między Klientem a Sprzedawcą.

  6. Sklep zastrzega sobie prawo do:

  • zmiany cen, ilości towarów, opisu w ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia, z zastrzeżeniem, że zmiany nie dotyczą zamówień będących w trakcie realizacji,

  • wycofania poszczególnych produktów z oferty Sklepu,

  • wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu,

  • przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży.

  1. Koszty dostawy są uwzględnione i widoczne na etapie procedury wyboru sposobu dostawy.



§ 2

Warunki dostawy towarów oraz koszty przesyłki


  1. Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem kuriera lub poczty na adres wskazany przez Klienta przy rejestracji lub adres wskazany w zamówieniu. Możliwy jest także osobisty odbiór zamówienia w Kaliszu ul. Częstochowska 77

  2. Do każdej przesyłki dołączany jest paragon fiskalny lub faktura VAT, zgodnie z wolą Klienta.

  3. Większość zamówień realizowana jest w ciągu 2-5 dni roboczych. Zamówienia obejmujące produkty nietypowe, wykonywane pod konkretne zamówienie Klienta realizowane mogą być w dłuższym terminie, uzależnionym od warunków u producentów. Klient jest na bieżąco informowany mailowo o postępie w realizacji zamówienia.

  4. Koszt dostawy pocztą lub Kurierem pokrywa Klient. Przy zamówieniach o wartości powyżej 5000 zł, płatnych na konto Sprzedającego przed wysyłką transport przesyłką pocztową jest gratis.

  5. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne błędy w składaniu zamówienia przez Klienta, wskazanie przez Klienta błędnych danych.

  6. Sklep wykorzystuje pliki cookies. Klient ma możliwość korzystania ze strony internetowej bez wykorzystywania cookies, przy czym może to powodować, iż pewne funkcje Sklepu nie będą działać poprawnie.


§ 3

Warunki płatności


  1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

- przy odbiorze, za pobraniem pocztowym,

- kartą kredytową: realizowane przez Serwis paypal.com,

- przelewem bankowym na konto Sklepu.

  1. W przypadku Płatności przy odbiorze, zamówienia realizowane są natychmiast po ich skompletowaniu.

  2. W przypadku płatności przelewem lub kartą zamówienia są realizowane po odnotowaniu wpływu środków na konto. Wpływy na konto monitorowane są na bieżąco, aby zapewnić możliwie szybką wysyłkę.



§ 4

Warunki odbioru przesyłki


  1. Przy odbiorze towaru, a przy dostawie przez kuriera - w obecności kuriera, prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki. Jeżeli produkty zostały uszkodzone, prosimy sporządzić wraz z kurierem protokół szkody.

  2. W protokole prosimy odnotować poniższe dane:

  • informacje o oznaczeniach ostrzegawczych na zewnątrz opakowania (naklejki ostrzegawcze, taśma firmowa),

  • informacje o zabezpieczeniu przesyłki z zewnątrz i wewnątrz opakowania (karton, wypełnienie),

  • informacje o uszkodzeniach (które elementy i w jaki sposób zostały uszkodzone),

  1. Zaistniałe zdarzenie należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie lub mailowo do Sklepu i przesłać kopię protokołu szkody (mailem lub pocztą) na podane wyżej adresy/numery.

  2. Zweryfikowanie stanu przesyłki, ewentualnego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia opakowania przesyłki dokonane w obecności kuriera, w tym sporządzenie protokołu szkody, pozwoli Sklepowi na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji.



§ 5

Jakość produktów i gwarancja


  1. Wszystkie towary dostępne w sklepie są oryginalne oraz są fabrycznie nowe. Większość towarów objętych jest także gwarancją producenta, w takim przypadku karta gwarancyjna dołączana jest do zamówionego produktu.

  2. Gwarancji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne, a także uszkodzenia spowodowane niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem.

  3. Gwarancja i sposób jej realizacji jest zależny od warunków ustalonych przez konkretnego producenta. Precyzyjne warunki gwarancji określone są w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w dokumencie gwarancji.



§ 6

Warunki reklamacji


  1. Klient może według swojego wyboru realizować uprawnienia z gwarancji u gwaranta a także skorzystać z uprawnień przysługujących mu z tytułu rękojmi od sprzedawcy.

  2. Sklep zobowiązany jest do dostarczenia towaru bez wad.

  3. W razie stwierdzenia wady towaru sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.

  4. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli Klientem jest konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w ust. 3 niniejszego paragrafu.

  5. Zgodnie z uprawnieniami wynikającymi z Kodeksu cywilnego Klient może – na warunkach określonych w Kodeksie Cywilnym – żądać obniżenia ceny towaru albo może odstąpić od umowy sprzedaży, żądać naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad.

  6. W przypadku stwierdzenia wad, w razie skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy Klient powinien odesłać wadliwy produkt przesyłką pocztową na adres: PHU KULIG, ul.Częstochowska 77, 62-800 Kalisz. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

  7. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym produktem.

  8. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Reklamacja powinna zawierać opis wady towaru oraz okoliczności i datę wykrycia wady.

  9. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.

  10. Wszystkie zdjęcia produktów opublikowane w Sklepie pochodzą z materiałów producentów i możliwie dokładnie oddają rzeczywisty wygląd produktów, jednak Sprzedawca zastrzega możliwość drobnych różnic w kształcie, kolorze oferowanych produktów. Różnice te nie mogą wpłynąć w żaden sposób na funkcjonalność produktu.

  11. Reklamacje ilościowe. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych należy niezwłocznie powiadomić o tym sklep drogą e-mailową bądź telefoniczną. Prosimy więc o sprawdzenie zawartości przesyłki zaraz po jej otrzymaniu. Reklamacje ilościowe będą rozpatrywane w terminie 7 dni od daty otrzymania przesyłki.

  12. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczka ekonomiczna), Sklep zwraca po rozpatrzeniu reklamacji.



§ 7

Odstąpienie od umowy.


  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem (za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową), ma prawo odstąpić na piśmie od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Klient musi poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia (znajduje się na końcu regulaminu) i powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłając na wskazane powyżej: adres – pocztą tradycyjną listem poleconym, e-mail. Jeżeli Klient skorzysta z możliwości przesłania oświadczenia mailem, Sklep prześle niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy pocztą elektroniczną.

  3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

  4. W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, Konsument powinien odesłać należycie zapakowany towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od momentu wysłania pisma z decyzją o odstąpieniu od umowy. Koszty zwrotu towaru są pokrywane przez Klienta.

  5. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  6. Jeśli wszystkie w/w warunki zwrotu towaru zostaną spełnione, zwrot dokonanych płatności nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy Sklep zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy przy zakupie (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep). Zwrot płatności dokonany będzie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie.

  7. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  8. Prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

  • w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

  • zawartej w drodze aukcji publicznej;

  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.



§ 8

Ochrona danych osobowych


  1. Wypełnienie danych w formularzu rejestracyjnym jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych Klienta przez firmę PHU KULIG Rafał Kulig (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,( tj. z dnia 26 czerwca 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182). Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia przez Sklep. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

  2. Dane osobowe Klienta chronione zgodnie z ustawą o danych osobowych nie są przekazywane, odsprzedawane ani użyczane innym osobom lub instytucjom, są konieczne w celu wywiązania się z umowy sprzedaży towarów i usług.

  3. Dostęp do danych osobowych, poza Klientem, którego dotyczą, posiadają jedynie administratorzy sklepu internetowego www.bramyonline.pl.

  4. Każdy Klient ma możliwość dostępu do dotyczących go danych osobowych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub usunięcia.

  5. Klienci, którzy wyrażą taką wolę będą otrzymywać biuletyn, w którym Sklep będzie informować o nowościach i oferować najbardziej interesujące promocje.

  6. Priorytetem jest również ochrona wszelkich danych, związanych z płatnościami on-line. Certyfikat SSL zapewnia ochronę stron internetowych oraz poufność danych przekazywanych drogą elektroniczną. Umożliwiają szyfrowanie dowolnej usługi świadczonej przez Internet. Dzięki temu zabezpieczeniu nie ma możliwości przechwycenia danych przekazywanych za pośrednictwem witryny internetowej. Użytkownicy strony mają absolutną pewność, że łączą się bezpiecznie z właściwym serwisem. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ,( tj. z dnia 26 czerwca 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182).



§ 9

Postanowienia końcowe.


  1. Dokonanie zakupów w sklepie www.bramyonline.pl oznacza pełną akceptację Regulaminu sklepu.

  2. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

  3. W przypadku chęci zamówienia hurtowego, prosimy o kontakt na adres e-mail: www.bramyonline.pl

  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego oraz innych ustaw.

  5. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy według przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

  6. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 roku do odwołania.

  7. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie określonym przez Sklep, nie krótszym niż 7 dni od daty udostępnienia zmian na stronie Sklepu. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmienionego regulaminu będą realizowane na podstawie regulaminu obowiązującego w chwili złożenia zamówienia.




Załącznik - Wzór formularza odstąpienia od umowy.

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

- Adresat [w tym miejscu Kpujący powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail]

- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

- Adres konsumenta(-ów)

- Podpis konsumenta(-ów)

- Data

(*) Niepotrzebne skreślić.


Powrót
Koszyk
... jest pusty
Zaloguj się
E-mail:
Hasło:


Bezpieczne logowanie

Nowy użytkownik

Zapomniałeś hasło?
Bestsellery
Pilot NICE Smilo SM2 SM4
Obudowa pilota NICE SMILO SM2 SM4
Pilot CAME SPACE SP2 SP4
Pilot multisystem Strong dedykowany dla wspólnot mieszkaniowych
Listwa zębata do bram przesuwnych nylonowa z rdzeniem stalowym
Pilot uniwersalny MULTI
Pilot CAME Top 432NA / 434NA
PILOT BFT MITTO2 MITTO4
Bateria do pilotów - LR23 12V
ROZBLOKOWANIE AWARYJNE UNIWERSALNA
Promocje
Pilot CAME SPACE SP2 SP4
Pilot CAME SPACE SP2 SP4
59,00zł
53,43zł
Zobacz wszystkie
Recenzje
Egidia? 3D Furtka ocynk + powłoka
Jestem zadowolony furtka jest dobrze wykonana z rdza nie ma ..
5 z 5 gwiazdek!
Reklama
  21 listopad 2017     7809226 wywołań od 17 grudzień 2007  
Regulamin  |  Kontakt  |  Dostawa  |  Mapa Sklepu  |  Katalog produktów
© 2017 bramyonline.pl bft, nice, came, faac, wiśniowski, hormann, napędy do bram, bramy przemysłowe, bramy garażowe, bramy ogrodzeniowe, szlabany, automatyka, panele ogrodzeniowe
e-Sklep v.2008